onsdag 12. januar 2011

Godt nytt år!

Da er vi igang med nok ett nytt år. Tiden flyr ubeskrivelig fort for tiden. Alt jeg hadde tenkt jeg skulle ha gjort,planer å om å gjøre og ikke minst alt jeg har lyst til - gjør at jeg har altfor få timer i døgnet. Så det hele ender igrunn med at jeg ikke får gjort noenting..men..men slik går no dagan :)

Starter det nye året med å opprette en egen hobbyblogg, da ikke alt passer å legge ut på reisedagboken min. Jeg driver hovedsaklig med papir og scrapping. Har drevet med hobbyen i ca ett års tid, men er forholdsvis ny i hobbyen da jeg har litt liten tid til å sette meg ned. Men det er veldig gøy når jeg først kommer igang.

Her har jeg planer om å legge ut litt av det jeg driver med, så får vi se hvor flink jeg er til å følge opp etterhvert.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar