fredag 30. mars 2012

Konfirmasjonskort





Idag har jeg gravd langt ned i papirbruken, og funnet frem noen av de første arkene jeg kjøpte meg da jeg startet. Der dukket arkene "Mina venner Rosa" fra Maya Design opp. Passet perfekt til min nye bestilling på konfirmasjonskort. Greit å få brukt opp litt av de gamle arkene også :)

Ark: Maya Design
Bilde: Pion Design
Dies: Spellbinders og Memory Box
Stempel: Stempelglede
Pynt: blomst og blader fra Prima, div blonder-Seam binding og hyssing,knapper og perler

Blir med på utfordringer hos:

-Sketchy Colors #110: skisse

-Scrappekammeret #50: bruk 4 ulike bånd

5 kommentarer:

  1. Lækkert kort, i skøn rosa farve, fint til en pige, den svirvl du har bag rosen er meget dekorativ. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Flott kort! Lekkert oppsett og dekorativt bruk av bånd :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  3. SÅ nydelig kort i herlige farger:)
    klem bente

    SvarSlett
  4. Super smukt konfirmationskort. Lækre detaljer.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort!
    Lekre farger, og nydelige detaljer!
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett