torsdag 12. april 2012

Konfirmant









Da er påsken overstått, og jeg er veldig klar for våren. Da er det på sin plass med konfirmasjonskort. Så nå vil jeg vise et kort jeg har jobbet med i påsken. Etter litt inspirasjon fra flere av dere, ville jeg prøve meg på et tagkort. Det ble masse skriveplass,personlige hilsner på tag og plass til pengegave.

Det ble et guttekort, i min typiske vintage inspirerte stil og jammen har jeg ikke fått brukt litt fra vår gode venn T!m også;)

Alle ark og tags er "prinery" fra Prima. Brukt egne boksider,billetter,knapper og frimerker. Chipboard fra DustyAttic,charms fra KortogGodt,hyssing og blonder.Filmstrip fra TH. Tagsen på bildet har fått et lag cracklepaint.

Innsiden er pyntet med Prima-ark i samme serien. Lommene til tags er "kraft glassine paper" embosset med TH steampunk embossingdies, og borden er stanset ut med MS-punch. Tags er stemplet med tekst fra Unitystamps, og fått et lag med perfect pearl mist. Bakgrunnet er mursteinsstempel fra Prima som er embosset med Ranger svart embossingpulver.

Kortet holdes sammen ved hjelp av TH swivel claps.


Sender kortet med på utfordringen hos:

-Papirpikenes verden: #2 Konfirmasjon

-Scrap`a`long: #15 lag noe til gutt/herre

13 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er det flot, og så til en dreng, det er jo det sværeste, lukketøj, pengeholder, det hele er så gennemført og fuld af skønne detaljer. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Sikke da et super lækkert konfirmationskort. Super flot stil du har.

    SvarSlett
  3. Supersnyggt!!
    Underbara detaljer, snygga papper.
    Det här gillar jag verkligen!

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott gutte kort, og her bugner det av flotte detaljer:)
    Tusen takk for at du deltar på papirpikenes utfordring og lykke til:)

    SvarSlett
  5. Skikkelig kult kort med mange lag på lag og flotte detaljer:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  6. Wow!!! Dette var knalltøft!!! Så utrolig mange flotte detaljer! Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  7. Wow så utrolig lekkert!
    Du er så dyktig med vintagestilen:)
    Takk for inspirasjonen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. så stilig kort,med masse flotte detaljer!! lekker stil!!



    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  9. Hei!

    Helt utrolig imponerende, så mye kjekt å studere, spekket med flotte tøffe detaljer, elsker stilen du har brukt.

    Klem Junhild

    SvarSlett
  10. Snakk om å mestre å lage guttekort. :) Et virkelig wow kort!

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. For et fantastisk lekket guttekort! Så mange flotte og herlige detaljer du har fått med !Mange flotte kreasjoner lenger ned her også.Legger meg til som følger,og håper det er ok. :)

    Torill

    SvarSlett
  13. Oh my!!! Jeg bøyer meg i støvet! Utrolig bra!

    SvarSlett