tirsdag 25. desember 2012

Veggbilde








Da er den store dagen overstått, og jeg håper dere har hatt en fin julekveld! Med det kan jeg vise en av julegavene jeg har laget, uten å ødelegge overraskelsen om mottakeren er inne her for titte ;)

En venninne ønsket seg et scrappet bilde, og dermed tenkte jeg på denne bambus-matte jeg kjøpte fra en scrappe-butikk en stund tilbake. Dermed ble det en scrappet veggdekorasjon.

Bildet har jeg laminert for at det skal holde seg fint. Fannt fram passende ark fra BoBunny. Og pyntet med blonder,kakeserviett,bånd og blomster.

Sender bildet mitt med på utfordring hos:

Papirpikene #10: julepynt/smågaver


Trykkpressa
#des: inspirert av fargen orange

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Nyyyyydelig veggbilde!! En super gave!!

    Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden!
    Lykke til!

    Klem fra Dtpike Berit

    SvarSlett
  2. как трогательно!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig kreasjon - regner med at mottageren er veldig fornøyd!
    Ha en fortsatt fin jul
    :-) Nina

    SvarSlett
  4. Fantastisk nydelig bilde:)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  5. Så nydelig veggbilde. Takk for at du deltar i Trykkpressa : )

    SvarSlett