tirsdag 3. mars 2015

Konfirmantkort til gutt -DT Kort og Godt

Jeg er så heldig at jeg har fått tilbud om å bli en del av designteamet til Kort og Godt. Så det er med stor glede jeg endelig er klar for mitt første blogginnlegg, og inspirasjonsbidrag på Galleriet.

Denne uken har jeg forberedt meg til våren og konfirmasjoner. Kort og Godt har jo så flott serie med mønsterpapir til konfirmant. Og ikke minst mangle flotte stempelbrett.

Mitt første bidrag er konfirmantkort til gutt. Alle produktene er fra Kort og Godt, forutenom bølgepappen som er "resirkulert" fra emballasje.






Blir med på utfordring hos

Nordsalten Hobbyklubb #112: brunt og blått


4 kommentarer:

  1. What a great masculine card!!! Love it!

    SvarSlett
  2. Så kult kort! Stilig med alle vimplene. :)
    Takk for at du deltar på utfordringen til Nordsalten Hobbuklubb.
    DT Solfrid

    SvarSlett
  3. Du lager de vakreste kreasjoner! Det er en fryd å følge deg :-) Klem!

    SvarSlett