lørdag 22. august 2015

Bursdagskort (DT for Kort & Godt)


Da er jeg kommet til siste kortet ut i min blogg-uke for Kort & Godt. Det ble et gratulasjonskort i nydelig blåtoner.
Denne gangen har jeg brukt både konfirmasjonsark til gutt, og bryllupsark. Sammen ble de et flott gratulasjonskort til jente, som passer like fint til en konfirmant som til en fødselsdag. 



Har tatt i bruk et par av de nyeste diesene. Vimpel-disen har jeg brukt som pynt. Og den utrolig flotte Blader-diesen gjør seg fantastisk som pynt sammen med blomster. Tekst-stripene, er stempel-tekst som jeg har klippet opp.


Har brukt vimpel-dies og blader-dies, som sammen ble en enkel dekorativ bakside. Ingen tvil om at disse blir min nye favoritt. Titt innom Galleriet til Kort & Godt for link til alle produktene jeg har brukt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar