mandag 14. september 2015

Nytt DT-medlem for Scrappiness!

Det er med stor glede, og aldri så lite stolhet, at jeg kan fortelle at jeg har blitt med i Designteamet til Scrappiness. Håper Dere vil følge oss, og la Dere inspirere av oss på DT-bloggen til Scrappiness.

Mitt aller første bidrag er et gutt/herrekort av papirer fra Authentique. Pyntet med Chipboard fra Blue Fern, og stempler fra Kort & Godt. Ta gjerne turen innom bloggen, for å se flere bilder.






Produktene finner du i nettbutikken:

2 kommentarer:

  1. Fabulous retro collages - love the grungy brick wall backgrounds too.
    Alison x

    SvarSlett
  2. Gratulerer som DT for Scrappiness:)
    Det er butikken jeg handler en deli, da den ligger bare 20 min unna meg.
    Et tøft bidrag du har laget:)
    Gleder meg til å se dine neste prosjekter som DT.
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett