fredag 27. november 2015

Julekort på stor tag (DT for Scrappiness)



På søndag er det allerede 1. søndag i advent. Dagene,ukene og månedene flyr avsted, men jeg håper alle får tid til å kose seg litt imellom slagene. Idag er jeg kommet til mitt siste blogginnlegg for Scrappiness denne uken. Og det er et julekort laget på en stor tag.



Jeg har blitt så glad i å dekorere disse store tagsene, og bruke de som kort. Det er raskt og enkelt, men resultatet blir alikevel et dekorativt kort. Har også denne gangen tatt i bruk Papirdesign juleark; Til ettertanke. Jeg som ikke er noe glad i rødt, har laget bidrag i rødt hele uken. Tro de eller ei, men jeg lurer på om jeg er blitt kurert ;)

Har pyntet med rester av bølgepapp, og gamle boksider. Samt blomster,knapper og selvfølgelig blonder. Rammen rundt bildet er dies fra BoBunny, som desverre nå er tom i nettbutikken. Baksiden er pynet med rester av papirene, og en mindre tag til å skrive en personlig hilsen.
Og med det ønsker jeg alle en riktig fin adventstid!!




2 kommentarer:

  1. Haven't had the time to visit your blog lately... You've done so many SO gorgeous Xmas cards! I totally love them :D

    SvarSlett