tirsdag 9. februar 2016

Konfirmantkort til jente (DT for Kort & Godt)



Da har jeg kommet til min blogguke for Kort & Godt. Og jeg har en hel del flotte nyheter å vise dere denne uken! Starter uken med en konfirmantkort til jente i lilla-toner.

Kort & Godt har nå lansert nye mønsterark til konfirmasjon. Nydelige pastellfarger, og med super-stilige converse-sko på den ene siden. Kjempe-kule til konfirmantkort, og innbydelser. For den oppmerksomme gir jeg Dere også en sniktitt på en ny dies, og det er GRATULERER. Utrolig stilig dies, som allerede er en favoritt hos meg. Den vil være tilgjengelig for salg i løpet av Mars. Så sjekk med din lokale butikk om den er bestillt, så du er sikker på å få sikret deg denne!



 Innsiden har jeg pyntet med nye tekststempler til konfirmant. Disse er stanset ut med dies dekorramme, som inneholder to størrelser. Mange av de siste stempelplatene til Kort & Godt passer inn i disse ramene, så disse er utrolige kjekke. Og her har jeg nok en sniktitt på en nyhet som er tilgjengelig i mars, og det er en ny variant av dies med Gratulerer. Så Gled Dere!!




Ønsker Du å se hvilke produkter jeg har brukt, har jeg lagt inn link i Galleriet hos Kort & Godt.

1 kommentar:

  1. Nydelig konfirmasjonskort ! Lekket pyntet .Fin gratulerer dies . 😊 Torill

    SvarSlett