torsdag 11. februar 2016

Vimpelrekke til baby (DT for Kort & Godt)




Idag blogger jeg en vimpelrekke for, og i bloggen til Kort & Godt. Her har jeg tatt i bruk masse flotte nyheter!

Først og fremst er jeg fra meg av begeistring for den nye diesen som lager VIMPLER!! Den er tatt i bruk her, til å lage vimpelrekken. Pakken inneholder dies i 4 størrelser, og her har jeg tatt i bruk de 3 største. Her har du uendelige muligheter til å lage egen pynt, eller ta i bruk på kort.


Vimpelrekken er laget med de nye arkene, Vårstemning, i nydelige pastell farger. Masse nye baby-stempel, med flotte ord. Og ikke minst en sniktitt på nok en nyhet, som er en dies med Hjerteklem! De nye diesa vil være til salg i løpet av Mars, så Gled Dere!!

Ønsker Du å se hvilke produkter jeg har brukt, har jeg lagt link inn til Kort & Godt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar